TAGMonday: Unsuccesful Adulting

20 Apr

Op elke TAGmonday (oftewel maandag) komt er een tag online.Gewoon omdat ik ze ontzettend leuk vind om te doen. Heb jij nog een idee voor een tag laat het dan weten in de reacties. 

Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten? Ik eet in de ochtend altijd een plakje ontbijtkoek en dat zijn voorverpakte van Dora.

Hoe vaak ga je vóór 22:00 naar bed? Ik denk toch dat dat ongeveer 4 keer per week is. Wel ga ik dan nog vaak tot 22:30 ongeveer tv kijken of lezen. Ik heb mijn slaap hard nodig ook vanwege mijn vermoeidheid.

Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken? Dat weet ik echt niet meer. Ik ben wel is bij een vriendin waar kleine kinderen zijn en dan staat de tv altijd op NPO3 maar ik volg het dan niet echt.

tv-hd-3-1209128-m

Wat is het laatste dat je bent vergeten? Ik vergeet zo ontzettend veel.. Ik vergeet elke dag wel meerdere dingen. Het laatste wat ik nu ben vergeten is de deur achter me dicht doen.

Ben je wel een in je pyjama naar buiten geweest? In de achtertuin vaak. Dan kwam ik in de zomer net uit mijn bed en liepen onze beesten buiten en ging ik die aaien. Maar echt de deur uit in mijn pyjama kan ik niet herinneren.

Wat is je meest ranzige gewoonte? Ik bijt bijna nooit een stukje van mijn banaan ofzo. Ik duw er meer een stukje af. Dat is het enige wat ik kan bedenken dat misschien ranzig is.

Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen? Geen. Ik woon nog thuis dus mijn moeder doet eigenlijk de was. De losse sokken die ze dan tegenkomt belanden in een mand op zolder en dan worden die soms uitgezocht en dan krijg ik gewoon een paar sokken terug.

lazy-feet-605300-m

Welke lelijke emoji gebruik jij wel eens? Ik vind geen smiley eigenlijk lelijk.

Wat is je meest nerderige eigenschap? Ik denk dan dat ik boeken verslind. Wel met fases. Maar als ik echt een goed boek hem kan ik die in 1 keer uit lezen.

Wanneer is voor het laatst het eten dat je kookte mislukt? Wat was het? Ik kook nog niet veel. En als ik dan kook vraag ik om de minuut advies dus dan mislukt het eigenlijk niet.

Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt? Ik ga dan heel erg aan mijn haar zitten.

Wat was de laatste rekening die je “verstopte”? Dat is makkelijk geen. Ik krijg nog geen rekeningen binnen.

Deze tag heb ik van http://versusa.nl/unsuccesful-adulting-tag.En de foto’s komen van http://www.freeimages.com/

Welke tik komt bij jou naar boven als je je ongemakkelijk voelt?

Liefsx

Eén reactie to “TAGMonday: Unsuccesful Adulting”

  1. artisticstateofmind 20 april 2015 bij 19:22 #

    Ik ga ook aan mn haar zitten!

Geef een reactie

