Update: Veranderingen

17 Apr

Ik plaats zo nu en dan een update. In die update zullen dingen verschijnen als bijvoorbeeld, hoe het met mij gaat, hoe en wat met de site, of er veranderingen zijn. Eigenlijk als er dingen zijn die ik met jullie wil delen maar te kort zijn voor een artikel. Ben jij benieuwd wat voor veranderingen ik heb te melden?

image

Ten eerste het weer is veranderd en wat ben ik daar ontzettend blij mee zeg. Ik kan gewoon lekker een grote wandeling met mijn hond maken zonder kou te leiden of nat te worden. Ik moet bekennen dat ik door minder weer ook minder ver liep (oeps…). Maar nu kan ik mijn lieve hond weer blij maken met verre wandelingen en ik geniet er zelf ook nog is van. Buiten om wandelen voel ik me gewoon ook al beter. Problemen worden niet opgelost door de zon. Maar zeg nou zelf het maakt het allemaal wel net iets leuker toch? En dan die zomerjurkjes die we weer uit de kast kunnen trekken. Oké, ik deed in de winter wel is een zomerjurkje aan met een vestje maar dat staat toch minder leuk. Nu gewoon jurkje aan en klaar. Misschien loop ik nu iets te hard van stapel en is het nog iets te fris voor een zomerjurkje. Maar
woensdag heb ik er lekker 1 aan gehad hoor. En om iets minder hard van stapel te lopen we kunnen nu eindelijk onze zomerjas aan. Ik moest er alleen wel nog eentje kopen. Maar ik ging naar Middelburg en toen heb ik er een gevonden hoor. Jawel, ook nog precies wat ik zocht (zie hieronder de foto). Oh, en heb ik het er al over gehad dat je ook weer lekker op het terras kunt zetten. En ijsjes eten, jumm.. Oké, ik zwijmel teveel weg. Laat ik maar snel doorgaan. Maar dat ik ontzettend blij ben met de zon is nu wel duidelijk.

image (1)

Het is denk ik ook wel duidelijk dat het heel erg goed met me gaat. Er staan ontzettend leuke dingen op mijn planning en daar kan ik me alleen maar beter door gaan voelen. Wel merk ik dat ik nog erin moet komen wat betreft bloggen. Ik heb er een handje van om het heel lang uit te stellen. En wat gebeurd er dan op het laatste moment? Jup er komt iets tussen. Daar moet ik nog iets beter mijn weg in vinden dus. Maar het begin is er. En ik ga opzoek naar een manier die wel werkt. Maar het is gelukkig niet dat ik weken niks plaats, dat valt dan weer mee.

Het gaat dus goed met me, ik ben blij, ik ben gelukkig! Gaat bij jullie ook alles beter nu de zon weer schijnt?

Liefsx

Eén reactie to “Update: Veranderingen”

  1. artisticstateofmind 17 april 2015 bij 18:27 #

    Wat een leuk jasje! Het weer helpt inderdaad!

Geef een reactie

