TAGMonday: I wish..

6 Apr

Op elke TAGmonday (oftewel maandag) komt er een tag online.Gewoon omdat ik ze ontzettend leuk vind om te doen. Heb jij nog een idee voor een tag laat het dan weten in de reacties. 

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn? Mijn ideale droombaan is een eigen ‘praktijk’ waarin ik andere mensen helpen met hun problemen. En dan voornamelijk vanuit mijn eigen ervaring. En ik denk dat ik dat dan zou willen combineren met kapster.

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou dat dan zijn? Ik denk dat ik dan ga voor en overdreven luxe laptop. Een laptop is ontzettend handig alleen die van mij is kapot (geen geld voor een nieuwe, helaas..). Laat ik dan gewoon een hele luxe aanschaffen.

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn? Ik denk dat ik dan zou gaan voor Blair Waldorf uit Gossip Girl. Gewoon omdat zij zo het tegenovergestelde van mij is. Haar middelbare schooltijd is ook echt typisch zoals in een film en dat zou ik dan wel voor 1 dag is willen ervaren.

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn? Naar een rustig, mooi strand. Ik vind het heerlijk om uit te waaien op het strand, maar het is ook heerlijk om gewoon te zitten in het zand en genieten van de zon. Wat dacht je van met je voeten door het zand lopen (samen met de hond).

spaghetti-815422-m

http://www.freeimages.com/photo/815422

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn? Die vind ik moeilijk. Mijn eerste reactie is aardbeien maar in principe kan ik daar al heel veel van eten zonder er dik of misselijk van te worden. Ik denk dat ik dan voor pasta ga. Pasta met bolognese saus I think..

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat zijn? Nu heb ik een angststoornis dus er zijn meerdere dingen. Als ik dan voor 1 ding moet kiezen, het niet meer bang zijn of ik het wel goed doe.

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn? Onzichtbaar zijn. Je kunt overal heen maar mensen zien je niet.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn? Ik ben nooit echt een band liefhebber geweest dus ik zou het niet weten.

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou dat dan zijn? Een paard. Ik ben gek op paarden. Alleen paarden zijn duur en je moet ze altijd zo ver weg in een wei zetten (hier in de buurt dan). Al hoewel ik eigenlijk al ontzettend blij ben met mijn hondje.

P1040824

Ik heb deze vragen overgenomen van http://veracamilla.nl/2015/03/i-wish-tag/. Dit was deze tag. Tot volgende week.

Liefsx

Geef een reactie

