TAGMonday: Get to know me

23 Mrt

Op elke TAGmonday (oftewel maandag) komt er een tag online.Gewoon omdat ik ze ontzettend leuk vind om te doen. Heb jij nog een idee voor een tag laat het dan weten in de reacties. 

Geboortejaar? Ik ben in 1997 geboren.

Hoe lang ben je? Ik ben 1.54. Ik ben heel klein, maar ik hoop stiekem dat ik nog groei.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Ik vond het nog veel te vroeg. Ik ben vannacht een paar uur wakker geweest en had totaal nog geen zin om op te staan.

Waar ben je op dit moment? In mijn slaapkamer achter mijn pc. Het is hier jammer genoeg een beetje koud.

Single/relatie? Single

Beschrijf jezelf kort maar krachtig: Een sociale doorzetter? Weet niet goed wat te antwoorden maar dan denk ik dat.

Guy/girlcrush: Heb ik niet echt.

Wat zou je op dit moment graag willen? Ik zou ontzettend graag continu warme dagen willen hebben. Ik ben zo klaar met die kou. Ik wil gewoon lekker buiten ergens gaan zitten en van de zon genieten.

meadow-1445309-m

Wat is je doel in het leven? Ik denk toch je dromen achter nagaan. Maakt niet uit wat voor dromen. Ik vind dat ze er zijn om waar te maken. Zowel de grote als kleine dromen.

Waar ben je bang voor? Ik ben een enorme angsthaas dus ben voor veel bang. Maar ik denk dat mijn grootste angst is dat ik het niet goed doe. Ik weet dat dat iets is waar ik niet bang voor moet zijn. Dat ieder mens fouten mag maken en dat niet in alles goed of slecht is. Maar toch blijft die angst daar wel.

Heb je je rijbewijs? Nee die heb ik niet. Ik weet ook niet of ik er ooit voor opga. Ik heb op dit moment sowieso medicatie waarmee ik niet mag autorijden.

Nagellak of lippenstift? Nagellak. Ik draag bijna nooit lippenstift. Ik moet er dan ook wel bij vertellen dat ik nog niet ‘mijn kleur’ heb gevonden.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De lente! In de lente schijnt de zon kun je vaak al zonder jas naar buiten maar dan is het niet te warm. In de zomer heb ik snel last van de warmte.

Wil je ooit gaan trouwen? Dat denk ik wel. Ik kan met volle bewondering naar mooie trouwjurken kijken.En stiekem weet ik daarin ook wat ik mooi vind. Ik vind het ook wel iets moois hebben. Alleen waar ik dan zou gaan trouwen weet ik dan weer niet.

Ben je een healthy-freak? Niet echt. Ik kan wel heel erg met eten bezig zijn. Maar het gaat er dan niet om dat het allemaal bioloisch moet zijn, hoewel ik dat wel probeer.

strawberry-1436591-s

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Ik heb half langhaar in donkerblond.

Welk kleding/make up item wil je op dit moment graag? Ik doe het stiekem gewoon allebei. Van kleding wil ik graag dunne panty’s. En van make up concealer. Het zijn hele ‘simpele’ dingen, maar ik heb ze nodig dus ik wil ze graag.

Heb je tattoos? Nee, nog niet. Er staat er wel nog altijd 1 op de planning, maar ik ben nog op zoek naar een tattoo shop en ben nog niet helemaal uit over de plek.

Heb je piercings? Ik heb alleen in elk oor 1 gaatje maar ik weet niet of dat een piercing is?

Draag je een bril? Soms. Ik zet hem soms op tijdens het tv kijken of als ik ver weg moet kijken.

Wat is jouw perfecte pizza? Heel simpel héél veel saus en heerlijk gesmolten kaas. Hmm…

pizza-intermezzo-1414625-m

Favoriete eten/drinken? Mijn favoriete eten op dit moment zijn wraps. Ik weet nog niet heel goed wat ik er allemaal precies op kan doen en eet nog vaak dezelfde. Maar wat is dat lekker. Mijn favoriete drinken is denk ik Crystal Clear met citroen smaak.

Wat is je favoriete parfum? Ik ben geen grote parfum spaarder. Maar ik vind Beyoncé Heat de lekkerste.

Wat is het laatste wat je kocht? Droogshampoo van Batiste en volume poeder van Andrélon.

Wat deed je vanmorgen om 08.00? Toen lag ik gelukkig lekker te slapen.

Favoriete ijsje? Dan ga ik toch voor het softijsje van de Jamin met discodip. Nu heb ik zin in ijs, lente kom!

Ben je een hevige slaper of sta je vroeg op? Ik  denk er tussenin. Ik slaap wel veel. Maar het is dan meestal dat ik vroeg ga slapen en vroeg wakker word.

Wat zijn je plannen voor dit jaar? Voor nu staat op de planning: een opleiding volgen.

Met hoeveel kussens slaap je? Mijn bed ligt vol maar waar ik op lig zijn er 3.

pillow-colours-764128-m

Ben je een ochtend of avond persoon? Ochtend. Ik heb dan altijd de meeste energie.

Ben je geordend of rommelig?Ik vrees rommelig.. Ik probeer te ordenen en dat vind ik ook leuk om te doen, alleen blijft dat nooit zo lang zo..

Wat wil je op dit moment graag zien? Ik heb eigenlijk werkelijk geen idee wat voor films er zijn, oeps..

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik hoop dat ik dan een baan heb die ik kan volhouden en leuk vind. Ik hoop dan ook heel graag dat ik huisje boompje beestje zit.

Wie mis je op dit moment? Mijn vrienden en vriendinnen die verder weg wonen.

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf? Dat  vind ik een lastige vraag. Ik denk dat ik dan voor mijn mond ga. Puur omdat ik daar mezelf mee kan uitdrukken.

smile-sign-1340472-m

Ben je verlegen? Soms nog wel. Maar ik probeer me daar boven te zetten.

Heb je een accent? Het blijkt van wel. Ik zelf vind het meevallen.Maar mensen zeggen dat je hoort dat ik in zeeuws vlaanderen woon.

Zussen/Broers hoe oud? 1 broer van 20.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit? Op dit moment ben ik zoekende naar dag activiteiten. Maar ik ben veel met mijn hond bezig.

Dan was dit de tag. Ik tag jullie allemaal. En dan zie ik jullie weer bij de volgende TAGMonday.

Liefsx

Foto’s van http://www.freeimages.com/

Geef een reactie

