Mijn eerste artikel: Ik ben blij

17 Mrt

Ik schrijf mijn eerste artikel op dinsdag 17 maart 2015. Het is tijd voor een nieuw avontuur. Laat ik dan gelijk met positiviteit beginnen. Lees je mee?

De zon schijnt.  Alles gaat er mooier uitzien. Ik vond dat gelijk een goed begin om mijn blog leven in te blazen. Ik ben er lang mee bezig geweest, ik moest/moet mijn weg hierin nog zoeken. Maar we zijn van start. En wat voelt dat goed. Mensen die mij misschien al volgden weten dat ik hiervoor al bezig ben geweest met een blog. Dat liep niet helemaal zoals ik wilde en ik kwam om in de examenstress. Maar die examens zijn gelukkige voorbij (trotse bezitter van vmbo-t diploma). En ik heb een manier gevonden die ik wel prettig vind. Ik ga over héél veel verschillende dingen schrijven. Dit word een soort dagboek met allemaal dingen die ik leuk. En dat allemaal het liefst op een positieve manier. Als je meer over mijzelf wilt weten kun je naar de pagina over mij gaan. Vragen zijn altijd welkom. Ik ga mijn best doen om op elke vrijdag een artikel online te plaatsen. En op maandag kun je een TAG zien verschijnen. Ik ben daar ontzettend dol op dus ik doop maandag gewoon om tot TAGMonday.

IMG_6419[1]

Mensen wat voelt het goed om te schrijven. Ik ben stappen in mijn leventje aan het zetten. Ik ben blij, ik ben gelukkig. En dat ga ik met jullie delen.

Liefsx

Eén reactie to “Mijn eerste artikel: Ik ben blij”

  1. artisticstateofmind 17 maart 2015 bij 17:07 #

    Leuk leuk! Ik kijk uit naar je blogjes!

Geef een reactie

